درمان بیماری ها

آموزش درمان بیماری ها

درمان بیماری ها

آموزش درمان بیماری ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله 8 روش گیاهی-طبیعی کاملا جدید که از نظر علمی ثابت شده اند را برای درمان سریع تب و لرز به شما آموزش می دهیم. این روشها برگرفته از تحقیقات جدید مجله معتبر پزشکی فودند تیوی می باشند. دقت کنید اگر تب بالا باشد و بمدت بیشتر از 3 روز طول بکشد ممکن است به دلایلی مانند عفونت ویروسی، تب دونگی یا مالاریا باشد. در چنین مواردی بهتر است سریعا به پزشک مراجعه شود. بااینحال در مواردی مانند تب خفیف این درمانهای خانگی میتوانند مفید باشد. هیچ درمان خانگی برای تب های شدید توصیه نمی شود و مطالبی که درسرتاسر اینترنت می بینید عمدتا بدون پشتوانه علمی می باشند و هیچ تاثیری در کاهش تب ندارند.

تب و لرز چیست؟

تب باعث افزایش دما، سردرد، دردعضلانی و از دست دادن اشتها میشود پس برای هر فردی یک تجربه ی ناخوشایند است. علاوه براین علایم تب، برخی از افراد به کمبودآب بدن، ضعف و لرز هم مبتلا میشوند. بالاتر رفتن درجه حرارت بدن از حد نرمال را تب میگویند. برای بزرگسالان دمای 37 درجه ی سانتیگراد طبیعی است اگرچه این میتواند در افراد مختلف متفاوت باشد؛ اما بطور کلی دمای بالاتر از 37?5 درجه را تب میگویند. بطورکلی تب علامتی از بیماری یا یک وضعیت دیگر است. تب ممکن است وقتی اتفاق بیفتد که بدن درحال مبارزه با یک عفونت مانند آنفولانزا یا انباشته شدن بیش ازحد سموم در بدن باشد. دکتر Ashutosh فوق تخصص طب آیورودا میگوید برای درمان تب استفاده از گیاهانی مانند زنجبیل، ریحان مقدس، چریش، فلفل سیاه و میخک استفاده کنید. مصرف این داروها برای درمان تب و لرز بسیار مفید است و در حال حاضر گیاه دیگری برای تب و لرز موثر تشخیص داده نشده است.

1-ریحان

ریحان یک گیاه فوق العاده مفید برای پایین آوردن تب است. این گیاه به اندازه ی بسیاری از آنتی بیوتیک های موجود در بازار مفید است. خواص التیام بخش ریحان موجب پایین آمدن سریع تب میشود. 20 برگ ریحان تهیه کنید و آنها را بجوشانید، حالا 1 قاشق چایخوری زنجبیل خرد شده به آن اضافه کنید و تازمانیکه مایع نصف شود آن را بجوشانید سپس کمی عسل اضافه کنید و برای بهبودی این دمنوش را دو یا سه بار در روز میل کنید.

2-سیر

بر طبق کتاب Healing Foods سیر سرشار از خواص آنتی باکتریال است. مواداصلی موجود در آن آلیسین و سولفور است که ترکیبات آنتی باکتریال و ضدقارچ هستند. طبیعت گرم سیر میتواند با افزایش تعریق موجب کاهش تب شود. 1 حبه سیر را خرد کنید و به 1 فنجان آب داغ اضافه کنید. بمدت 10 دقیقه صبرکنید و سپس آن را صاف کنید. برای گرفتن نتیجه روزی دو بار میل کنید.

...

توضیحات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

8 تا از موثرترین و جدیدترین روشهای طبیعی-گیاهی درمان سریع تب و لرز

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • درسا مشایخی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی